Molimo Vas da prije pristupanja online upisu, pripremite sljedeće dokumente:
1. Preuzeti i ispuniti obrasce, koji su dostupni na sljedećim poveznicama: 
2. Skenirati, odnosno, pripremiti digitalne verzije sljedećih dokumenata: 
- osobne iskaznice ili  uvjerenja o prebivalištu  (pdf ili jpg)
- dokaza o uplati iznosa od 50 € za troškove upisa (pdf ili jpg) 
 (uplatu izvršiti prema Uputama o plaćanju)
- rodnog list iz sustava e-građani
- domovnice iz sustava e-građani
- potvrde o uplati školarine (pdf ili jpg) u iznosu 1.021,97 € za redovite studente koji su bili upisani na ovom ili na drugom javnom visokom učilištu, a u prethodnoj godini nisu stekli minimalno 55 ECTS bodova. Uplatu je potrebno izvršiti prema Uputama o plaćanju. U slučaju kartičnog plaćanja, obratite se na 051/353-733.
- I S P I S N I C E (pdf ili jpg) s prethodnog visokog učilišta za pristupnike koji su već studirali u redovitom statusu na teret Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Pristupnici koji su studirali u statusu redovitog studenta uz plaćanje ili izvanredno, moraju dostaviti potvrdu o statusu na prethodnom visokom učilištu iz koje je vidljivo da nisu koristili subvenciju Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.
- izvanredni studenti moraju priložiti potvrdu o uplati školarine (pdf ili jpg) u iznosu 1.021,97 €. Uplatu je potrebno izvršiti prema Uputama o plaćanju. 
Studenti u  izvanrednom statusu – hrvatski branitelji iz Domovinskog rata, HRVI iz Domovinskog rata, djeca smrtno stradalih, zatočenih ili nestalih branitelja iz Domovinskog rata, djeca 100% HRVI iz Domovinskog rata I. skupine te osobe s najmanje 60% oštećenja organizma ili najmanje III. stupanj oštećenja funkcionalnih sposobnosti plaćaju najviše 50% iznosa školarine.
U slučaju kartičnog plaćanja, obratite se na 051/353-733.
Napomena: Osim fizičkog skenera, za skeniranje dokumenata moguće je koristiti i bilo koju od besplatnih aplikacija za pametne telefone koja se nudi na Google Play Store/App Store. 
Datoteke je potrebno imenovati na način „ime_prezime_naziv dokumenta“, npr. „ivan_horvat_OI“ za osobnu iskaznicu, odnosno „ivan_horvat_slika“ za e-indeks/iksicu.
 
3. Poslati poštom:
Original svjedodžbe o završnom radu (strukovne škole) odnosno svjedodžbe o državnoj maturi (gimnazije) te ugovor o studiranju (otisnut u tri primjerka i vlastoručno potpisan), poslati poštom na adresu: 
Veleučilište u Rijeci
Vukovarska 58 
51000 Rijeka
(za Studentsku referadu)
do 26. rujna 2025. godine.
 
Nakon ispunjavanja i slanja upisnog materijala Vašu će prijavu zaprimiti djelatnice Studentske referade koje će Vam, nakon obrade pristigle dokumentacije i upisa u sustav ISVU, poslati povratno na Vaš e-mail informaciju o upisu.
Ukoliko budete imali problema kod online upisa, molimo Vas da nam se obratite na sljedeće telefone u Studentskoj referadi: 
051/677-211
051/353-711
051/353-733 
 ili na e-mail adresu:  evidencija@veleri.hr.