NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | |
Semestar | 1 | ECTS | 4 |
Vrsta predmeta | Obavezni predmet |
Predavanja | 2 |
Vježbe | 0 |
Seminari | 2 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Cilj kolegija je stjecanje osnovnih znanja, kako teoretskih tako i praktičnih, iz područja marketinga te isto tako stjecanje posebne vještine primjene stečenih teorijskih znanja u provedbi marketinških aktivnosti.
Ishodi učenja
- Argumentirati postupke i procese za implementaciju i ocjenu marketing koncepcije u poslovanju tržišnih subjekata iz područja prometa.
- Kritički prosuđivati promjene u mikro i makro marketing okruženju te ocijeniti njihov utjecaj na konkretne gospodarske subjekte.
- Procijeniti marketing miks proizvodnog, cjenovnog, distribucijskog i promocijskog pristupa u nastupu konkretnog poduzeća iz područja prometa.
- Odabrati moguća rješenja problema iz područja marketinga u prometu i najpovoljniju opciju sa stajališta promatranog subjekta.
- Vrednovati značaj društveno odgovornog ponašanja poslovnih subjekata u funkciji sigurnosti i zadovoljstva sudionika u prometu.