NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni prijediplomski studij Poduzetništvo od 2025./2026. akademske godine s dva modula: Digitalno poduzetništvo i Održivo poduzetništvo |
Semestar | 4 | ECTS | 4 |
Vrsta predmeta | Izborni predmet |
Predavanja | 1 |
Vježbe | 2 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Valorizirati značaj upravljanja robnom markom. Opisati ulogu društvenih mreža u suvremenom poslovanju. Razlikovati privatne i poslovne profile na društvenim mrežama. Koristiti osnovne digitalne alate u skiciranju primjerenih sadržaja i materijala za objavu (sljedeći pravila u poslovanju). Opisati kanale komunikacije. Postavljanje objava, oglasa i jednostavnih oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama (npr. Facebook, LinkedIn, Instagram). Upravljati recenzijama i komentarima.
Ishodi učenja
- Utvrditi ulogu društvenih mreža u suvremenoj promociji i brandingu
- Dizajnirati vizuale poslovnih profila na društvenim mrežama
- Kreirati atraktivan sadržaj u objavama
- Oblikovati komunikacijski koncept za društvene mreže
- Izraditi oglas i pripremiti oglašivačku kampanju za objavu na društvenoj mreži