Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user strahinja
mr. sc. Robert Strahinja,
predavač
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 3
ECTS 5
Vrsta predmeta Obavezni predmet
Predavanja 2
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Razumijevanje osnovnih marketinških pojmova i trendova održivog razvoja. Analiziranje strategija, kanala i marketinškog miksa u održivom marketingu. Osvješćivanje važnosti istraživanja tržišta. Razumijevanje ponašanja potrošača u okviru održive potrošnje i kružnog gospodarstva. Usvajanje pristupa planiranju rješenja koja uzimaju u obzir dugoročni utjecaj na ekonomiju, okoliš i društvo. Razumijevanje uloge marketinga u transformaciji ekonomije i društva prema načelima održivosti.
Ishodi učenja
  • Analizirati okruženje uzimajući u obzir ekonomske, društvene i ekološke utjecaje.
  • Identificirati poslovnu praksu i marketinške strategije koje slijede načela društvene odgovornosti, etike i održivog razvoja
    Identificirati elemente održivog marketinškog miksa.
  • Analizirati profile potrošača u odnosu na principe održive potrošnje.
  • Provesti istraživanje tržišta i izraditi održivi marketinški plan za odabranu poslovnu ideju.
  • Primijeniti odgovarajuće statističke metode i interpretirati rezultate.