Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user mgolob1
Martin Golob,
predavač
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 2
ECTS 4
Vrsta predmeta Obavezni predmet
Predavanja 1
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim konceptima digitalne promocije i brandinga, te valorizirati značaj upravljanja robnom markom u digitalnom okruženju.
  • Opisati ulogu društvenih mreža u suvremenom poslovanju. Razlikovati privatne i poslovne profile na društvenim mrežama.
  • Koristiti osnovne digitalne alate u skiciranju primjerenih sadržaja i materijala za objavu. Opisati kanale komunikacije.
  • Postavljanje objava, oglasa i jednostavnih oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama (npr. Facebook, LinkedIn, Instagram) te upravljati recenzijama i komentarima.
Ishodi učenja
  • Utvrditi ulogu društvenih mreža u suvremenoj promociji i brandingu
  • Dizajnirati vizuale poslovnih profila na društvenim mrežama  
  • Kreirati atraktivan sadržaj u objavama  
  • Oblikovati komunikacijski koncept za društvene mreže                                                                                          
  • Izraditi oglas i pripremiti oglašivačku kampanju za objavu na društvenoj mreži