Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user strahinja
mr. sc. Robert Strahinja,
predavač
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 4
ECTS 4
Vrsta predmeta Izborni predmet
Predavanja 1
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Razumijevanje karakteristika tržišta krajnje potrošnje i odrednica ponašanja potrošača u kupovnom procesu online i offline okruženja. Prepoznavanje specifičnih točaka interakcije davatelja i primatelja usluge. Ovladavanje tehnikama i tehnologijama za mapiranje korisničkih, zaposleničkih ili individualnih iskustava (UX).
Ishodi učenja
  • Identificirati karakteristike i pristupe segmentaciji krajnjih potrošača u online okruženju
  • Utvrditi tijek kupovnog procesa i različite utjecaje na kupovne odluke
  • Mapirati razlike i dodirne točke u iskustvima davatelja i primatelja usluga te predložiti unaprjeđenja
  • Provesti istraživanje tržišta i izraditi mapu korisničkog iskustva za odabranu ili zadanu poslovnu situaciju
  • Kreirati mapu iskustava za individualnu potrošačku situaciju