NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni prijediplomski studij Poduzetništvo od 2025./2026. akademske godine s dva modula: Digitalno poduzetništvo i Održivo poduzetništvo |
Semestar | 4 | ECTS | 4 |
Vrsta predmeta | Izborni predmet |
Predavanja | 1 |
Vježbe | 2 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Razumijevanje karakteristika tržišta krajnje potrošnje i odrednica ponašanja potrošača u kupovnom procesu online i offline okruženja. Prepoznavanje specifičnih točaka interakcije davatelja i primatelja usluge. Ovladavanje tehnikama i tehnologijama za mapiranje korisničkih, zaposleničkih ili individualnih iskustava (UX).
Ishodi učenja
- Identificirati karakteristike i pristupe segmentaciji krajnjih potrošača u online okruženju
- Utvrditi tijek kupovnog procesa i različite utjecaje na kupovne odluke
- Mapirati razlike i dodirne točke u iskustvima davatelja i primatelja usluga te predložiti unaprjeđenja
- Provesti istraživanje tržišta i izraditi mapu korisničkog iskustva za odabranu ili zadanu poslovnu situaciju
- Kreirati mapu iskustava za individualnu potrošačku situaciju