Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user mgolob1
Martin Golob,
predavač
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 4
ECTS 5
Vrsta predmeta Izborni predmet
Predavanja 2
Vježbe 1
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Upoznati studente s osnovama marketinga te mogućnostima korištenja marketinških alata u poslovanju.
Ishodi učenja
  • Navesti i opisati poslovne koncepcije 
  • Objasniti ključne sastavnice marketing koncepcije 
  • Objasniti elemente marketing plana i interpretirati primjenu marketing miksa 
  • Analizirati i interpretirati podatke o tržištu vezane uz vinarsku proizvodnju dostupne iz sekundarnih izvora podataka 
  • Poznavati i razumjeti osnovne zahtjeve koje poslovni subjekti, OPG, trebaju ispuniti kod izravne prodaje vina 
  • Provesti i interpretirati jednostavnije istraživačke zadatke iz područja marketinga vina.