Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user szambeli
dr. sc. socio. Sanja Zambelli,
docent
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 6
ECTS 3
Vrsta predmeta Izborni predmet
Predavanja 2
Vježbe 0
Seminari 1
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Cilj je kolegija predstaviti i upoznati studente sa osnovnim konceptima i načelima marketinga te kroz seminarski rad i studije slučaja pripremiti studente za praktičnu primjenu navedenih načela.
Ishodi učenja
  • Objasniti osnovne pojmove u marketingu, te opisati proces nastanka i razvoja marketinga i njegovu ulogu u suvremenom poslovanju.
  • Identificirati glavne čimbenike mikro i makro okruženja marketinga i njihov utjecaj na tržišno poslovanje, odnosno marketinški koncept  poslovnog subjekta.
  • Opisati proces istraživanja tržišta, te nabrojiti i obrazložiti metode i tehnike istraživanja.
  • Interpretirati koncepte i spoznaje o ponašanju potrošača s ciljem implementacije u marketing strategiju poslovnog subjekta.
  • Na temelju ponuđenog primjera iz prakse analizirati problem, predložiti i argumentirati moguća rješenja problema.
  • Analizirati i uspoređivati tržišna svojstva  proizvoda/usluge, distribucije, cijene i promocije.