Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Redoviti i izvanredni:

Profile picture for user strahinja
mr. sc. Robert Strahinja,
predavač
Vidi profil

Redoviti i izvanredni Pazin:

Profile picture for user strahinja
mr. sc. Robert Strahinja,
predavač
Vidi profil

ASISTENT(I):

Redoviti i izvanredni:

Profile picture for user mgolob1
Martin Golob,
predavač
Vidi profil
Jezik hr
Studij
Semestar 3
ECTS 6
Vrsta predmeta Obavezni predmet
Predavanja 2
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Prepoznati prilike, izraditi plan poslovanja, te dovesti prepoznatljivost poslovnog subjekta kao odgovor na potražnju.
Ishodi učenja
  • Odrediti svrhu i smisao marketinga te njegovu ulogu kroz nove marketing odnose.
  • Identificirati važnost i utjecaj elemenata marketing okruženja na poslovanje poduzeća.
  • Opisati proces istraživanja tržišta te analizirati ponašanje potrošača na određenom primjeru.
  • Analizom karakteristika i potreba potrošača odrediti adekvatnu skupinu potrošača za otvaranje nove tržišne niše.
  • Kombinacijom elemenata marketing miksa utvrditi i objasniti utjecaj na zadovoljstvo/nezadovoljstvo potrošača.
  • Kreirati  marketing plan koristeći interne i eksterne prednosti konkretnog poduzeća u svrhu razvoja proizvoda/tržišta.